0737.42.42.73

Recall automat la 6 luni de la ultima programare


Cu cât numărul de pacienți este mai mare cu atât grija acordată sănătății lor dentare și orale devine mai dificil de administrat.

În ziua de astăzi timpul se scurge din ce în ce mai repede, zilele trec, la fel și lunile iar pacientul obișnuit tinde să neglijeze controalele periodice la medicul stomatolog. Acest lucru conduce automat la programări impuse de urgențe medicale care de cele mai multe ori duc la devitalizarea/pierderea/protezarea dinților pacientului.

iStoma vine în ajutorul acestor pacienți, și implicit în ajutorul clinicilor, prin reamintirea, complet automatizată, a trecerii a mai mult de 6 luni de la ultima programare.

Cum funcționează?

iStoma verifică în fiecare zi dacă au trecut mai mult de 6 luni de la ultima vizită validată (neanulată) a unui pacient. Dacă este găsit un astfel de pacient atunci i se va trimite un SMS de recall o singură dată.

La activarea inițială a acestei funcționalități iStoma va trimite SMS-ul de recall tuturor pacienților activi în ultimele 18 luni (cei care au venit cel puțin o dată în ultimele 18 luni) și care nu mai au nicio programare în ultimele 6 luni.

SMS-ul este trimis doar în intervalul orar 11-21

iStoma nu va trimite acest SMS pacienților ce nu au nicio programare sau care au ultima programare cu mai mult de 18 luni în urmă.

Pacientul va continua să primească acest SMS doar dacă își va face o programare după primirea ultimului SMS de recall. Dacă pacientului nu i se va mai face o altă programare după ce i-a fost trimis SMS-ul atunci iStoma va considera că pacientul nu este neapărat atent la sănătatea sa orală și dentară și nu va insista inutil ... până la urmă și urgențele își au rolul lor.

Punctual îi putem spune aplicației că nu dorim ca aceasta să trimită SMS-ul automat de recall anumitor pacienți (Ex: Pacienți trimiși de o altă clinică pentru rezolvarea unei probleme și care nu sunt pacienți ai clinicii dumneavoastră).

Sus

Cum se activează?

Trimiterea automatizată a acestor SMS-uri se poate face, în momentul de față, doar folosind serviciile unui furnizor de SMS Gateway integrat cu iStoma. Pentru mai multe detalii vizitați ecranul Setări->Comportament iStoma

Activarea efectivă și modificarea modelului de SMS trimis de iStoma se face din ecranul Setări->Comunicare (Este necesară repornirea aplicației pentru ca această setare să devină activă)

Cum se activează?

Sus

Cum scoatem un pacient din lista de recall automat?

Din fișa pacientului, în zona de autorizări se alege NU la punctul "Dorește să primească SMS la 6 luni de la ultima programare". Dacă nu este dat niciun răspuns sau dacă este ales DA atunci pacientul se află în lista de recall automat

Cum scoatem un pacient din lista de recall automat?

Sus

Alternativă la recall-ul automat

Puteți folosi zona "De făcut" din meniul din partea de sus pentru a-i cere aplicației să vă reamintească să contactați un anumit pacient fie cu repetitivitate fie la o dată anume.

Sus