Recall automat la 6 luni de la ultima programare
    
    
    
        Cu cât numărul de pacienți este mai mare cu atât grija acordată sănătății lor 
dentare și orale devine mai dificil de administrat.
    
    
        În ziua de astăzi timpul se scurge din ce în ce mai repede, zilele trec, la 
fel și lunile iar pacientul obișnuit tinde să neglijeze controalele periodice la 
medicul stomatolog. Acest lucru conduce automat la programări impuse de urgențe 
medicale care de cele mai multe ori duc la devitalizarea/pierderea/protezarea 
dinților pacientului.
    
    
        iStoma vine în ajutorul acestor pacienți, și implicit în ajutorul clinicilor, 
prin reamintirea, complet automatizată, a trecerii a mai mult de 6 luni de la 
ultima programare.
    
 
    Cum funcționează?
    
        iStoma verifică în fiecare zi dacă au trecut mai mult de 6 luni de la ultima 
vizită validată (neanulată) a unui pacient. Dacă este găsit un astfel de pacient 
atunci i se va trimite un SMS de recall o singură dată.
    
    
        La activarea inițială a acestei funcționalități iStoma va trimite SMS-ul de 
recall tuturor pacienților activi în ultimele 18 luni (cei care au venit 
cel puțin o dată în ultimele 18 luni) și care nu mai au nicio programare în 
ultimele 6 luni.
    
    
        SMS-ul este trimis doar în intervalul orar 11-21
    
    
        iStoma nu va trimite acest SMS pacienților ce nu au nicio programare sau care 
au ultima programare cu mai mult de 18 luni în urmă.
    
    
        Pacientul va continua să primească acest SMS doar dacă își va face o 
programare după primirea ultimului SMS de recall. Dacă pacientului nu i se va 
mai face o altă programare după ce i-a fost trimis SMS-ul atunci iStoma va 
considera că pacientul nu este neapărat atent la sănătatea sa orală și dentară 
și nu va insista inutil ... până la urmă și urgențele își au rolul 
lor.
    
    
        Punctual îi putem spune aplicației că nu dorim ca aceasta să trimită SMS-ul 
automat de recall anumitor pacienți (Ex: Pacienți trimiși de o altă clinică 
pentru rezolvarea unei probleme și care nu sunt pacienți ai clinicii 
dumneavoastră).
    
    Sus
 
    Cum se activează?
    
        Trimiterea automatizată a acestor SMS-uri se poate face, în momentul de față, 
doar folosind serviciile unui furnizor de SMS Gateway integrat cu iStoma. Pentru 
mai multe detalii vizitați ecranul Setări->Comportament iStoma
    
    
        Activarea efectivă și modificarea modelului de SMS trimis de iStoma se face 
din ecranul Setări->Comunicare (Este necesară repornirea aplicației pentru ca 
această setare să devină activă)
    
    
    
        
            
        
    
    Sus
 
    Cum scoatem un pacient din lista de recall automat?
    
        Din fișa pacientului, în zona de autorizări se alege NU la punctul "Dorește 
să primească SMS la 6 luni de la ultima programare". Dacă nu este dat niciun 
răspuns sau dacă este ales DA atunci pacientul se află în lista de recall 
automat
    
    
        
            
        
    
    Sus
 
    Alternativă la recall-ul automat
    
        Puteți folosi zona "De făcut" din meniul din partea de sus pentru a-i cere 
aplicației să vă reamintească să contactați un anumit pacient fie cu 
repetitivitate fie la o dată anume.
    
    Sus